Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μικρά Μεγάλα Ψέμματα


"Μην στεναχωριέσαι, μπορούμε να μείνουμε φίλοι"
Πρώην γκόμενα

"Μέχρι το περίπτερο πετάγομαι για τσιγάρα, δεν θα αργήσω..."
Πρώην γκόμενος


"Αυτά τα μέτρα ήταν και τα τελευταία!"
Σαμαράς


"Mε το νέο μας σαμπουάν πείτε όχι πια δάκρυα"
Johnson and Johnson

"O Γιατρός θα σας δει σε δύο λεπτά"
Νοσοκόμα

"Χάιδεψε τον, δεν δαγκώνει"
Ιδιοκτήτης σκύλου
 
"Μην φοβάσαι, δεν θα νοιώσεις τίποτα"
Οδοντίατρος

"Η ομορφιά είναι εσωτερική"
H μάνα σου


"Έτοιμο το φαγητό!"
Πάλι η μάνα σου

"Σταμάτα το επιτέλους! Θα τυφλωθείς!"
Ο πατέρας σου

"Το ξέρω ότι ήρθες για αλλαγή λαδιών, αλλά σου άλλαξα και ιμάντα χρονισμού δίσκο πλατό κλπ, μου χρωστάς 5.000 ευρώ"
Μηχανικός αυτοκινήτων

"Ήτανε πολύ καλός άνθρωπος, ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει"
Σε κηδεία μισητού συγγενή

"Είμαι 1.80, ξανθιά, γαλανομάτα, με μεγάλα βυζιά και σαρκώδη χείλη"
Gay νταλικέρης σε chat Room


"Κσαίρο καλί ωρθωγραφήα"
Χρυσαυγίτης
"Δεν θα γελάσω στο υπόσχομαι, πες μου τι σου συνέβη σήμερα με το τραβέλι στο λεωφορείο"
ο  κολλητός σου

"Ζωγράφου είπες; Θα κόψω δρόμο από Καρέα και θα φτάσουμε πιο γρήγορα..."
Ταρίφας 

"Από όταν σε γνώρισα δεν έχω κοιτάξει άλλη γυναίκα"
ο άντρας σου

"Σε πέντε λεπτά θα είμαι έτοιμη"
η γυναίκα σου

"Αγάπη μου, δεν είναι αυτό που νομίζεις"
Η πρώην γυναίκα σου



"Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα!"
Τυχαίος ποδοσφαιριστής
 
"Είστε η αγαπημένη μου πόλη για να δίνω συναυλία!"
Τυχαίος τραγουδιστής

"Με ένα Reboot στο Modem θα διορθωθεί σίγουρα το πρόβλημα με την σύνδεση σου"
Τεχνικός ΟΤΕ

"Μην ανησυχείς, θα στα κοντύνω μόνο 2 πόντους" 
Κομμωτής

"Δώσε μου το τηλέφωνο σου και θα σου κάνω αναπάντητη για να έχεις και το δικό μου"
Τυχαία γκόμενα
 
"Έχασα τον αριθμό σου, για αυτό δεν σε πήρα"
Η παραπάνω όταν την ξαναπετύχεις



"(πρόσθεσε εδώ οτιδήποτε)"
Δικηγόρος 

"Ήτανε ναααααα με το συμπάθειο"
Ψαράς 

"Είμαι ο κιθαρίστας του γκρουπ"
Μπασίστας

"Έχεις μεγάλες δυνατότητες αν προσπαθήσεις..."
Δάσκαλος

"Η άλγεβρα θα σας χρησιμεύσει στην διάρκεια της ζωής σας"
Μαθηματικός

"Ανοίξτε εδώ"
Συσκευασία προιόντος



"Μα φυσικά δεν θα εισβάλλω στην Ρωσία φίλε Στάλιν"
Χίτλερ

"Αυτή θα είναι η τελευταία μας περιοδεία"
Πυξ Λαξ

"Ο καιρός το τριήμερο θα είναι αίθριος με μια πολύ μικρή πιθανότητα για βροχή"
Μετεωρολόγος

"Μα φυσικά θα σου δώσω αύξηση! Αφού πρώτα τελειώσεις το project, για αυτό δούλεψε τα επόμενα 20 ΣΚ"
Αφεντικό

"Γινότανε Κόλαση στην Κηφισίας αφεντικό!" 
Υπάλληλος 

"Δεν τον ακούμπησα, σκόνταψε στην ζαρντινιέρα και στην συνέχεια εκπυρσοκρότησε το γκλομπ μου"
Ματατζής 


"Περιμένετε κυρία μου, δεν βλέπεται ότι σκοτωνόμαστε στην δουλειά?"
Δημόσιος Υπάλληλος

"Checking for Solutions"
Windows

"Δεν είμαι μεθυσμένος"
Μεθυσμένος 

"Σας ορκίζομαι, το χρησιμοποιώ για ιατρική χρήση"
Χρήστης κάνναβης

"Πτώμα στο πορτ-παγκάζ;;; Δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάτε κύριε αστυνόμε..."
Μαφιόζος

"Αλήθεια σου λέω Ιωσήφ, χθες βράδυ ήρθε ένας άγγελος, μου έδωσε έναν κρίνο και έμεινα έγκυος!"
Μαρία 


"Το Blog θα κάνει προσωρινό διάλειμμα τουλάχιστον μέχρι της 15 Φλεβάρη"
Χωστήρας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου