Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Χριστιάνα Αριστοτέλους : «Δεν είχα ούτε μισό σεντ να πιάσω φαγητό και έτρωγα παξιμάδια βουτηγμένα στο νερό»


Με μια συγκλονιστική δήλωση η Χριστιάνα Αριστοτέλους 

θυμάται τις δύσκολες οικονομικές στιγμές που έζησε όταν δεν είχε να φάει. 

Όταν ρωτήθηκε εαν έζησε δύσκολες καταστάσεις σε πρόσφατη συνεντευξή της στην Madame Figaro  είπε  "Ναι. Όταν σπούδαζα στην Ελλάδα μου έτυχε πάρα πολλές φορές να μην έχω λεφτά να πάω σπίτι. Ακόμα θυμάμαι, μία φορά δεν είχα τίποτα να φάω για τρεις μέρες και δεν είχα ούτε μισό σεντ να πιάσω φαγητό και έτρωγα παξιμάδια βουτηγμένα στο νερό. Αλλά δεν στεναχωριόμουν. Αντίθετα. Τώρα τα σκέφτομαι και παίρνω πάρα πολύ δύναμη. Έγινα πιο δυνατή μέσα από αυτά"

 Οι τηλεθεατές βλέπουν καθημερινά μία όμορφη παρουσία στην τηλεόραση, που ίσως και να πιστεύουν ότι ζει μία εύκολη οικονομικά ζωή. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Έλα να σου δώσω τους αναλυτικούς τραπεζικούς μου λογαριασμούς να δεις (γέλια). Είναι πολύ αστείο αυτό. Θέλω να σου πω ότι έχω αρκετά χρέη. Πληρώνω κάθε μήνα, προσπαθώ δηλαδή να πληρώνω κάθε μήνα τις δόσεις μου, με απίστευτη δυσκολία και πασχίζω να είμαι τυπική στις υποχρεώσεις μου.


Παρόλη την ανεργία, να φανταστώ ότι η Χριστιάνα Αριστοτέλους νιώθει ασφάλεια σε ό,τι αφορά στο επαγγελματικό της μέλλον;

Πρέπει να σου πω ότι η Χριστιάνα Αριστοτέλους έκανε αρκετές δουλειές μέχρι σήμερα. Δεν φοβάμαι τη δουλειά και με το χέρι στην καρδιά, σου λέω ότι μπορώ να δουλέψω οπουδήποτε. Μπορεί να ακουστεί υπερβολικό, αλλά μπορώ να πάω ακόμα και να πλένω πιάτα.


Σαν τι δουλειές έκανες;

Δούλεψα σε κτηματομεσιτικό γραφείο, σερβιτόρα, έκανα πόρτα σε μπαρ, μοίραζα φυλλάδια στους δρόμους, κερνούσα χυμούς σε υπεραγορά. Επίσης, πρέπει να σου πω, ότι η ανεργία είναι κάτι που βιώνω καθημερινά μέσα στο δικό μου σπίτι. Ο πατέρας μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια ψάχνει δουλειά, ενώ η μητέρα μου είχε μία μικρή βιοτεχνία με ρούχα, η οποία έκλεισε. Ξέρω τι σημαίνει να έρχεται ο λογαριασμός του ρεύματος και να μην έχεις λεφτά να τον πληρώσεις. Είναι αυτό που είπες πριν. Μπορεί ο άλλος να σε βλέπει καλοχτενισμένη, με τα τακούνια σου και να νομίζει ότι δεν έχεις καμία επαφή με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος, αλλά δεν είναι έτσι.

 

ΠΗΓΗ:http://www.newsit.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου