Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

O Κέν Αλεξανδράτος ηχογραφεί το πρώτο του τραγούδι

Βρεθήκαμε στο studio όπου ο Κέν Αλεξανδράτος αποφάσισε να ηχογραφήσει ένα τραγούδι ή μάλλον το πρώτο του τραγούδι ,καθώς θέλει να ανοίξει τα φτερά του και στο τραγουδιστικό στερέωμα.Μετά από την πρόταση λοιπόν που δέχτηκε τώρα και στο studio.
Άλλοι τον χαρακτηρισαν σνόμπ άλλοι κακομαθημένο και άλλοι παρεξηγημένο ο Κέν Αλεξανδράτος δεν είναι ένα ακόμα “χαζό” και ¨βαρετό” μοντέλο και δεν είμαστε εμείς άξιοι και αρμόδιοι να κρίνουμε  την εφυιά του αλλά βαρετός δεν είναι σιγουρα.
Την ίδια στιγμή που όλοι βλέπουν στο προσωπό του ,τον τέλειο άνδρα εκείνος αναφέρει  στο blog μας οτι αισθάνεται “μπάζο” και μας υπογραμμίζει επίσης, οτι θα ήθελε τα χείλη του να ειναι αλλιώς.
Δήλωσε επίσης:“Δεν με νοιάζει που με λένε κακό και ψωνισμένο εμένα μου αρκεί που δεν είμαι αδιάφορος και όσο για τις σέξυ φωτογραφίσεις τις απολαμβάνω και εγώ αλλά και οι γονείς μου που ξέρουν οτι είναι μέρος της δουλειάς μου
Βέβαια σε παλαιότερη συνέντευξη ο ίδιος δήλωσε : “Είμαι ψεύτης και κάθε μέρα λέω πολλά ψέματα είτε για να κρύψω κάτι ,είτε για να βγώ από τη δύσκολη θέση.”
Το καλύτερο σας το αφήσαμε για το τέλος, ο Κέν γνωρίζει από σέξ και ιδιαίτερα από καλό σέξ .οπότε ο ίδιος λέει οτι δεν μένει σε μια σχέση αν το σέξ δεν είναι καλό.Ο Κέν μιλάει και μιλάει πολύ.αλλα οι άλλοι συνήθως δεν τον ακούνε προτιμούν να τον κοιτάζουν.
 http://all4artblog.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου