Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΟΣ : Αυτή λοιπόν είναι η γυναίκα μου


Τι στοιχεία από τον Ορέστη δεν έχεις καθόλου στην δική σου ζωή, στον χαρακτήρα σου;
Ο Ορέστης από μόνος του σαν χαρακτήρας είναι κάτι το ιδιαίτερο για μένα.Θα έλεγα κόντρα σε μένα. Πιστεύω πως τίποτα στον χαρακτήρα του χαρακτηρίζει τον Μαρίνο... Το μόνο ίσως κοινό που θα έβρισκα μεταξύ Ορέστη και Μαρίνου θα ήταν κάποια γεγονότα στην ζωή τους που ήταν παρόμοια...
Πως αντιμετωπίζεις την αναγνωσιμότητα; Μπορεί να γίνεται και εκνευριστική κάποτε;
Όλο αυτό που γινότανε στην αρχή με εξίταρε, μου άρεσε... Στην πορεία δεν θα έλεγα πως έχει γίνει εκνευριστικό, απλά σαν άνθρωπος και εγώ υπάρχουν μέρες που έχω τις μαύρες μου, που θέλω να μείνω μόνος μου..Αναγκαστικά ο χώρος που δουλεύω απαιτεί καλή διάθεση και να αφήνεις τα προβλήματα σου στην άκρη. Όλο αυτό με την αναγνωρισιμότητα μου δείχνει ένα πράγμα. Ότι τουλάχιστον η δουλειά, ο ρόλος που κάνω αρέσει συνεπώς κάνω την δουλειά μου καλά... Οπότε αυτό είναι που μετράει.
Τι είδους ρόλο θα ήθελες ακόμα να υποδυθείς;
Θα ήθελα να υποδυθώ όλους τους ρόλους αν γίνεται. Ρόλους κόντρα σε μένα, ρόλους διαφορετικούς. Θα ήθελα με λίγα λόγια να μην καλουπωθώ σε ένα ρόλο και να κάνω τα ίδια χρόνια....
Τι ρόλο δεν θα ήθελες ποτέ να υποδυθείς και γιατί;
Ηθοποιός γίνεσαι για να κάνεις τα πάντα. Ότι σου ζητηθεί να το παίξεις, και να το παίξεις όσο πιο καλά γίνεται. Οπότε δεν υπάρχει κάποιος ρόλος που δεν θα ήθελα να κάνω. Γι' αυτό άλλωστε είμαι και ηθοποιός, για να παίζω τα πάντα....
Με τον χορό συνεχίζεις με κάποιο τρόπο; Θα μπορούσε να σε απομακρύνει από την υποκριτική;
Αυτό το διάστημα λόγο φόρτου εργασίας δεν ασχολούμαι με τον χορό. Θα ήθελα όμως κάποια στιγμή να συνεχίσω να χορεύω, κάτω από άλλες συνθήκες βέβαια, που να μην πιέζομαι. Ο χ΄ορος πρέπει να είναι ξεκούραση και να σε χαλαρώνει φτάνει να έχεις καθαρό μυαλό. Οπότε τώρα κάνω ένα διάλειμμα και επανέρχομαι...Ένας ηθοποιός πρέπει να έχει και καλή κίνηση. Οπότε ο χορός δεν σε απομακρύνει πότε από την υποκριτική. Ο χορός θα έλεγα είναι μέρος σημαντικό της υποκριτικής, που πάντα ένας ηθοποιός πρέπει να εξασκεί και να εξελίσσει συνέχεια....
Τι είναι αυτό που σου αρέσει στην υποκριτική περισσότερο;
Η εναλλαγή χαρακτήρων και προσωπικοτήτων συνέχεια. Μπορείς να γίνεις από την μια στιγμή στην άλλη αυτός που θα ήθελες να ήσουν, ενώ παράλληλα μπορείς να δείς και πως θα ήσουν αν ήσουν αυτός που δεν ήθελες να γίνεις ποτέ. Αυτή είναι η μαγεία της υποκριτική κατά την γνώμη μου....
Αλήθεια γιατί ήθελες να γίνεις ηθοποιός κι όχι κάτι άλλο;
Πιστεύω με το μικρόβιο του ηθοποιού γεννιέσαι. Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ακόμη 100% γιατί έγινα ηθοποιός και όχι κάτι άλλο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μπορούσα να ήμουν και κάτι άλλο. Πιστεύω τα χρόνια θα μου αποκαλύψουν το γιατί. Οπότε ακόμα περιμένω....
Ποιος σου κάνει την πιο αυστηρή κριτική;
Η μάνα μου πιστεύω είναι ο πιο αυστηρός μου κριτής. Και γενικά η οικογένεια μου με συμβουλεύει πάντα και με προστατεύει. Έχω 2 καταπληκτικούς γονείς που με εμπιστεύονται στις αποφάσεις μου και τις επιλογές μου και παράλληλα με κρατούν προσγειωμένο. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ που είναι στην ζωή μου, που επεμβαίνουν εκεί και που χωρίς αυτούς σίγουρα αυτή την στιγμή θα είχα χάσει πολλά από τα ωραία που μου έχουν δώσει. Και δεν μιλώ μόνο για τα υλικά. Είναι πιο σημαντικά τα άλλα που δίνει ο γονιός στο παιδί του....
Θέατρο ή τηλεόραση… τι προτιμάς και γιατί;
Η μαγεία του θεάτρου είναι μοναδική. Η σύνδεση που αποκτάς με τον κόσμο μέσο του θεάτρου είναι μαγική. Ο ηθοποιός κατά την γνώμη μου για να ολοκληρωθεί πιστεύω πως πρέπει να περάσει και από τηλεόραση.. Είναι 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα.. Το καθένα διαφορετικά μαγικό. Εγώ επιλέγω και τα 2. Σε συνδυασμό...
Τελικά, τι λες για τις φήμες που λένε ότι είστε ζευγάρι με την Χριστιάνα Θεοδώρου;
Χαχαχα..Ότι απλά είναι μόνο φήμες. Με την Χριστιάνα είμαστε μόνο φίλοι... Την αγαπώ απίστευτα και νομίζω ότι είναι αμοιβαία τα αισθήματα....Η Χριστιάνα με έχει συμβουλέψει πάρα πολλές φορές σε διάφορα θέματα... Οπότε είναι ένας άνθρωπος που θα κρατήσω στην ζωή μου.... ΣΑΝ ΦΙΛΗ....
Είσαι σε μια σχέση τώρα;
Δεν έχω χρόνο για σχέση τώρα. Θα ήθελα να είμαι σε σχέση όταν θα είμαι έτοιμος να αφοσιωθώ στην σχέση μου... Κατά καιρούς νόμιζα πως ήμουν ερωτευμένος... Τελικά ο άνθρωπος που θα σε αγγίξει 100% είναι ένας και σας διαβεβαιώ πως ακόμα δεν έχει βρεθεί... Οπότε είμαι μόνος μου και να σου πω την αλήθεια, μου αρέσει.... Αμετανόητος εργένης λοιπόν....
Πως φαντάζεσαι το άλλο σου μισό;
Ανεχτικό.... Το πιο σημαντικό....Να με ανέχεται και να με κάνει να νιώθω τρομερή ασφάλεια...Αυτό που επιζητώ είναι η ασφάλεια...Όσο αφορά το άλλο μισό να μου επιτρέψεις να σου πω ότι η λέξη άλλο μισό είναι πολύ βαριά.... Δεν υπάρχει άλλο μισό, υπάρχει αυτό που θέλουμε να είμαστε και δεν μπορούμε... Αυτό ερωτευόμαστε σε έναν άνθρωπο. Στοιχεία του εαυτού μας που θα θέλαμε να είχαμε και δεν τα έχουμε... Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό αλλά δυστυχώς αυτό είναι.... Το άλλο μας μισό νομίζω υπάρχει από την μέρα που γεννιόμαστε και αυτό δεν είναι κανένα άλλο παρά από την μάνα μας....
Είσαι γενικά ζηλιάρης στις σχέσεις σου;
Είμαι ζηλιάρης όταν μου δώσεις το δικαίωμα να ζηλεύω.... Και απέδειξα στις σχέσεις μου πως όταν γίνομαι ζηλιάρης μπορώ να κάνω απίστευτα πράγματα... Όχι από εκδίκηση απλά κάποιοι παρεξήγησαν τον όρο ζήλια.... Το να κάνεις κάποιον να ζηλεύει δεν είναι παιχνίδι, είναι απλά ανωριμότητα.... Με έχουν κάνει να ζηλέψω θανάσιμα... Τα αποτελέσματα πάντα ήταν εις βάρος τους.... Το μόνο σίγουρο....
Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με δυο λέξεις; Και γιατί;
Ανεχτικό και Ανθεκτικό.... Τώρα το γιατί είναι μεγάλη ιστορία που δεν πιστεύω να μπορώ να το εξηγήσω σε 3 γραμμές... Θα χρειαστούν τεύχη ολόκληρα...Οπότε επιφυλάσσομαι....
Με τι ασχολείσαι όταν έχεις ελεύθερο χρόνο;
Με την γυναίκα της ζωής μου αυτή την περίοδο...Μια γυναίκα που ερωτεύτηκα παράφορα και προσπαθώ να τις δίνω ότι καλύτερο υπάρχει στον κόσμο... Και ξέρεις τι;;; Είναι από τις γυναίκες που δεν θέλουν δώρα και ταξίδια.... Το μόνο που θέλουν είναι χάδια και ένα μεγάλο κόκκαλο.... Αυτή λοιπόν είναι η γυναίκα μου...Η σκυλίτσα  μου η LEO.....
Τι μπορεί να σε εκνευρίσει στην καθημερινότητά σου;
Η μιζέρια και η αλαζονεία των ανθρώπων.... Ακόμα και σε δύσκολες εποχές όπως αυτή τις κρίσης δεν περνιέται με μιζέρια.... Αν έχουμε όλοι στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι κάπου στον κόσμο χρόνια τώρα άνθρωποι πεθαίνουν από πείνα τότε θα βλέπαμε και εμείς αλλιώς τα πράγματα... Και πεθαίνουν από πάντα, από τότε που εμείς είχαμε λεφτά να φαν και οι κότες... Γιατί εμείς είμαστε σε χειρότερη μοίρα.... όχι εμείς είμαστε ακόμα καλά... Όλοι περνάμε δύσκολα... Είμαστε όμως μια φάρα που έχουμε μάθει στα δύσκολα... Όποτε άλλη μια δοκιμασία.....Θα περάσει....
Τι άλλα σχέδια έχεις για φέτος;
Αρχές Μαρτίου τελειώνουμε τα γυρίσματα της σειράς ''Άσπρα Μπαλόνια''. Η σειρά βέβαια θα προβάλλεται μέχρι τέλος της σεζόν... Όσο αφορά τα σχέδια μου για φέτος δεν έχω ακόμα κάτι επίσημο και ανακοινώσιμο.... Είναι μια περίοδος που είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, μια περίοδος αξιολόγησης... Συζητώ για διάφορα και όταν υπάρχει κάτι επίσημο σίγουρα θα το μάθετε....
ΠΗΓΗ:OK MAGAZINE 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου